BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

$edek@h i2 1 PahaLa

Panassss....Panassss

Wednesday, January 19, 2011

~BiLA aKU dah MaLaS~


Assalamualaikum..

"detik waktu terus berjalan, penghias gelap dan terang,
suka dan duka tangis dan tawa,tergores bagai lukisan,seribu mimpi berjuta mimpi,hadir bagai teman sejati, diantara lelah nya jiwa,dlm resah dan airmata, ku persembahkan kepada Mu yang terindah dalam hidupku........

meski ku rapuh, dalam langkah, kadang tak setia kpdMu, namun cinta dlm jiwa hanyalah padaMu...

maafkan lah bila hati x sempurna mencintaiMu..
dalam dada kuharap hanya, diriMu yang bertakhta..bla..bla.."

hehe!! tetibe jer ek..sjer je nyanyi..
besh x lagu blog kitrg nie??
oke la kot ek..pape pown dgr jela..asalkan x sket tlinga dh la kan..ngee.

sbnarnye aku ngah ciap2 nak balik penang nie..
bas kul 11 jap g..sempat ag kan update blog nie..haha!!
pape pown lau korg nak tawu aku nie dah banyak kali balik,
x balik kedah..aku balik penang..
dan byak gak la sem nie aku keje ponteng kelas!!
hoho!!
ape nak jadi kan..makin SENIOR makin menjadi2..
makin malas n malas...



lau mak aku tawu nie..mmg x naseb baek la..kene beleter..haha!!
tp xde la tahap truk ag..
aku mseh sedar lg yg aku ade TANGGUNGJAWAB sbgai anak..
ag pon aku nie kan anak sulung kan..mzti kene tnjuk cntoh yg terbaek wat adik2 aku yg
4 lg tue..baek kan aku.
tetibe jer masuk bakul angkat sndr..haha!!

yg penting ape yg kte wat
kte hepy n tak nyusahkan org laen  dh la kan..
2 je prinsip aku..yuhuu!!!


p/s: doakan aku slamat smpe yer~

0 comments: